Parcas Media velger Dinamo – skal øke heiagjengen
Parcas Media, selskapet bak TV- og innholdskonseptet Neste Generasjon har valgt Dinamo som strategisk samarbeidspartner. Dinamo skal bistå med hele spekteret av kommunikasjonstjenester for konseptet.
Neste Generasjon er et konsept som favner kommende idrettsutøvere på alle nivåer mellom 15-23 år. Formålet er å øke utøveren og idrettens ”heiagjeng” gjennom synlighet både på nett, tv og i sosiale medier.
– Det siste året har vi hatt en solid vekst, både med tanke på en økt heiagjeng og antall følgere, men også flere nye sponsorer og samarbeidspartnere som har fått øynene opp for oss. Det gjorde at vi så behovet for å profesjonalisere kommunikasjonen vår. Enten det er snakk om strategier eller operativ hjelp og innholdsproduksjon. Vi har fulgt Dinamo lenge og liker godt deres evne til å levere gode kanaluavhengige løsninger. Vi gleder oss til å ta Neste Generasjon til nye høyder sammen med Dinamo, sier Fredrik C. Kracht, CEO i Parcas Media.
Dinamo har allerede kommet godt i gang med arbeidet og ser frem til å skape resultater for Neste Generasjon i tiden fremover.
– Å få lov til å være med på et så fint konsept er selvfølgelig veldig gøy. Å heie frem neste generasjon idrettsutøvere er noe vi virkelig brenner for og å bistå Neste Generasjon med dette blir en spennende utfordring. Sånn sett blir vi jo nesten heiagjengen til heiagjengen, sier kundeansvarlig Terje Lien i Dinamo.
Neste Generasjon er også en aktiviseringsplattform for kommersielle samarbeid med utøvere og deres sponsorer i tillegg til å forsterke lineære tv-konsepter og dets samarbeidspartnere.